Atsiliepimai
Aprašymas
Šiuolaikinio mokymo tikslas – naudojant mokymo(si) priemones ir taikant novatoriškas idėjas padėti mokiniams mokytis, ugdytis vertybines nuostatas, gebėjimą savarankiškai ir atsakingai kurti savo gyvenimą. Darbas pamokoje grindžiamas aktyviu mokinių mokymusi, bendradarbiavimu, tiriamąja veikla, refleksija ir teikiama konstruktyvia grįžtamąja informacija.
Mokytojas, atsižvelgdamas į mokinių suvokimo (vaizdinio, garsinio, kinestetinio ir kt.) įvairovę bei individualius ugdymosi poreikius, pamokoje kuria dinamišką mokymosi aplinką, individualiai taiko įtraukiuosius mokymosi metodus, įvairias bendravimo strategijas.
Ši metodinė priemonė, skirta struktūruotai ir įtraukiai ugdymosi aplinkai kurti, rekomenduojama priešmokyklinio, pradinio ir pagrindinio ugdymo mokiniams, mokytojams ir specialiesiems pedagogams. Mokytojui ir specialiajam pedagogui ji padės planuoti ir vizualizuoti pamokos struktūrą. Mokiniui vizualizacija suteiks galimybę aiškiai suvokti mokymosi pamokoje eigą. Pamokos dizaino priemonė yra universali, tinkama per įvairias pamokas informuoti mokinius apie mokymo(si) tikslus, uždavinius, užduotis, vertinimą, įsivertinimą, refleksiją ir kitą veiklą.
Pamokos dizaino metodinę priemonę sudaro 48 kortelės:
PAMOKOS SUSITARIMŲ kortelės
Bendrojo pobūdžio kortelę Susitarimai papildo 13 kortelių, atspindinčių pageidaujamo elgesio pamokoje aspektus.
PAMOKOS ETAPŲ kortelės
KOMPETENCIJŲ kortelės
Kortelės iliustruoja 7 kompetencijas: pažinimo, komunikavimo, pilietiškumo, kūrybiškumo, kultūrinę, skaitmeninę ir socialinę, emocinę, sveikos gyvensenos. Mokytojas parenka kortelę ir aptaria su mokiniais kompetenciją (ar kompetencijas), kuri bus ugdoma pamokoje.
SENSORINĖS PERTRAUKĖLĖS kortelė
Pamokoje prireikus mokytojas gali naudoti kortelę Sensorinė pertraukėlė. Ji skirta sensorinio nusiraminimo ar stimuliavimo veiklai organizuoti. Sensorinės pertraukėlės gali būti organizuojamos per pamokas, pertraukas, pastebėjus nerimo, susijaudinimo ženklus, dėmesio sutelkimo stoką ar kitus dalykus. Sensorines pertraukėles mokytojas gali organizuoti tiek individualiai, tiek visai klasei.
MOKINIŲ MOKYMO(SI) PAMOKOJE ORGANIZAVIMO BŪDŲ kortelės
Kortelės Individuali veikla, Veikla poroje, Grupės veikla skirtos informuoti mokinius apie mokymo(si) pamokoje būdą ar būdus.
Pamokos dizaino korteles kiekvienas mokytojas, auklėtojas, švietimo pagalbos specialistas gali naudoti kūrybiškai ir lanksčiai.
Sėkmės kuriant savitą, įtraukų pamokos dizainą!
Šiuolaikinio mokymo tikslas – naudojant mokymo(si) priemones ir taikant novatoriškas idėjas padėti mokiniams mokytis, ugdytis vertybines nuostatas, gebėjimą savarankiškai ir atsakingai kurti savo gyvenimą. Darbas pamokoje grindžiamas aktyviu mokinių mokymusi, bendradarbiavimu, tiriamąja veikla, refleksija ir teikiama konstruktyvia grįžtamąja informacija.
Mokytojas, atsižvelgdamas į mokinių suvokimo (vaizdinio, garsinio, kinestetinio ir kt.) įvairovę bei individualius ugdymosi poreikius, pamokoje kuria dinamišką mokymosi aplinką, individualiai taiko įtraukiuosius mokymosi metodus, įvairias bendravimo strategijas.
Ši metodinė priemonė, skirta struktūruotai ir įtraukiai ugdymosi aplinkai kurti, rekomenduojama priešmokyklinio, pradinio ir pagrindinio ugdymo mokiniams, mokytojams ir specialiesiems pedagogams. Mokytojui ir specialiajam pedagogui ji padės planuoti ir vizualizuoti pamokos struktūrą. Mokiniui vizualizacija suteiks galimybę aiškiai suvokti mokymosi pamokoje eigą. Pamokos dizaino priemonė yra universali, tinkama per įvairias pamokas informuoti mokinius apie mokymo(si) tikslus, uždavinius, užduotis, vertinimą, įsivertinimą, refleksiją ir kitą veiklą.
Pamokos dizaino metodinę priemonę sudaro 48 kortelės:
PAMOKOS SUSITARIMŲ kortelės
Bendrojo pobūdžio kortelę Susitarimai papildo 13 kortelių, atspindinčių pageidaujamo elgesio pamokoje aspektus.
PAMOKOS ETAPŲ kortelės
KOMPETENCIJŲ kortelės
Kortelės iliustruoja 7 kompetencijas: pažinimo, komunikavimo, pilietiškumo, kūrybiškumo, kultūrinę, skaitmeninę ir socialinę, emocinę, sveikos gyvensenos. Mokytojas parenka kortelę ir aptaria su mokiniais kompetenciją (ar kompetencijas), kuri bus ugdoma pamokoje.
SENSORINĖS PERTRAUKĖLĖS kortelė
Pamokoje prireikus mokytojas gali naudoti kortelę Sensorinė pertraukėlė. Ji skirta sensorinio nusiraminimo ar stimuliavimo veiklai organizuoti. Sensorinės pertraukėlės gali būti organizuojamos per pamokas, pertraukas, pastebėjus nerimo, susijaudinimo ženklus, dėmesio sutelkimo stoką ar kitus dalykus. Sensorines pertraukėles mokytojas gali organizuoti tiek individualiai, tiek visai klasei.
MOKINIŲ MOKYMO(SI) PAMOKOJE ORGANIZAVIMO BŪDŲ kortelės
Kortelės Individuali veikla, Veikla poroje, Grupės veikla skirtos informuoti mokinius apie mokymo(si) pamokoje būdą ar būdus.
Pamokos dizaino korteles kiekvienas mokytojas, auklėtojas, švietimo pagalbos specialistas gali naudoti kūrybiškai ir lanksčiai.
Sėkmės kuriant savitą, įtraukų pamokos dizainą!
Atsiliepimai